Paranoid Metal Webzine Homepage
Forum Home Forum Home > Bandi > Tuja scena
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pestilence

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fenriz_D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pestilence
    Posted: 18.Jan.2008 at 20:56

Legende ponovno na sceni! Zakon
Bifröst View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bifröst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18.Jan.2008 at 23:36
w00t w00t? :>
You're an inspiration for birth control.
majcen View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote majcen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2008 at 01:17
Testimony of the Ancients-zakon plata!!!!

land of tears spot seka, najjače je ko je beba v zraku!!! vaaa, to je to!!!
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2008 at 09:17
Kaj pomeni ponovna na sceni?

Da bo plata in turneja al da se pac spet pojavla novica o njih po 2 letih?

Sicer pa zakon Smile
Bifröst View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bifröst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2008 at 11:51
Out Of The Body!!!!!!!!!!

Sicer pa....kako je misljeno 'spet na sceni'? Mljask!
Fenriz_D View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fenriz_D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2008 at 13:20
Originally posted by Bifröst Bifröst wrote:

Out Of The Body!!!!!!!!!!

Sicer pa....kako je misljeno 'spet na sceni'? Mljask!

To pa tudi mene zanima. Upajmo na kaki špil
Mirjana View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mirjana Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 12:33
PESTILENCE?!?!?! Bolj Mamelli and friends...."I dont want to look in a past anymore......" Pol si pa pripopa pestilence ime...fuck off hinavscina
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 17:21
Originally posted by Mirjana Mirjana wrote:

PESTILENCE?!?!?! Bolj Mamelli and friends...."I dont want to look in a past anymore......" Pol si pa pripopa pestilence ime...fuck off hinavscina

Razen Mamellija in Marca Foddisa si noben drug ne zasluži imena Pestilence. Sploh pa tist blonđo, ki je pel na prvi plati. On je to kar je bil Rick Rozz pr Death. Ovira k napredku.

Slava napredku ter glasbopiscem in tekstopiscev. Nadrkanih muzičarjev je pa itak že preveč.

Edited by Prophet - 20.Jan.2008 at 17:24
Never allow yourself to be used as an instrument of another man's hatred
www.profanity.si
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 17:41
Sej Mameli ni mel slabih tekstov, je mel kr precej dobre, sam je pa slabši od Foddisa.
www.profanity.si
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 17:50
PESTILENCE Resurrected:
'More Tech And Way More Brutal Than Ever Before' - Jan. 18, 2008

Dutch guitarist/vocalist Patrick Mameli has confirmed to BLABBERMOUTH.NET that he has resurrected his late '80s/early '90s death metal outfit PESTILENCE with a brand new lineup, featuring Patrick on vocals and guitar, Tony Choy (ATHEIST, CYNIC) on bass and Peter Wildoer (DARKANE, NON-HUMAN LEVEL) on drums. Patrick is reportedly working on new material which he has described as a modern fusion of "Testimony of the Ancients" (1991) and "Spheres" (1993), but even more technical and brutal. The group's new album will tentatively be recorded by Danish producer Jacob Hansen (RAUNCHY, INVOCATOR) and produced by Patrick himself, and will be issued through Holland's Mascot Records.

Speaking to BLABBERMOUTH.NET regarding his decision to bring PESTILENCE back from the dead, Mameli stated, "It's not a reunion, because I will not be playing with any of the old lineup guys, except Tony Choy [who played on 'Testimony'], of course so...

"I always stated there WILL NEVER BE a reunion, and there won't be, since I never look back at the past and I refuse now to play with people that are not on the same musical level as I am.

"I sang on 'Testimony' and 'Spheres' (two albums later from 'Consuming Impulse' [1989]!!), so no need for [original PESTILENCE frontman] Martin [Van Drunen]. This because of the above statement I just made. Furthermore, Martin is doing other things. Good for him.

"So now you have two members that were in PESTILENCE before and one new guy.

"The reason why I bring PESTILENCE back to life is that people/fans keep asking me for this. The time is right now and Mascot is giving me the opportunity to do so.

"As you know, I have always been the driving force behind PESTILENCE, writing all the music and so forth, so that I can state: I will bring back PESTILENCE to life. More tech and way more brutal than ever before."

Mameli's C-187 project, which also features Tony Choy, Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC), released its debut album, "Collision", last year via Mascot Records. The CD was recorded at Spacelab Studios in Oedt/Moers (near Düsseldorf), Germany and was mixed by Jacob
www.profanity.si
Mirjana View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mirjana Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 18:44
Originally posted by Prophet Prophet wrote:

"I always stated there WILL NEVER BE a reunion, and there won't be, since I never look back at the past and I refuse now to play with people that are not on the same musical level as I am.

No to mislim..pa dej no egotripper hinavski..i never look in the past...blabla..fuck off
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 21:08
Originally posted by Mirjana Mirjana wrote:

No to mislim..pa dej no egotripper hinavski..i never look in the past...blabla..fuck off

če bi štekala pestilence bi ti bilo vse jasno.

saj to ni re-union v takem pomenu besede ampak dobesedno ressurection. S tem da ne napoveduje, da bojo igral po ne vem kolkih festivalih, napoveduje novo plato, ki bo nekaj novega ne pa obujanje starih cajtov.
www.profanity.si
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20.Jan.2008 at 21:10
"I sang on 'Testimony' and 'Spheres' (two albums later from 'Consuming Impulse' [1989]!!), so no need for [original PESTILENCE frontman] Martin [Van Drunen]. This because of the above statement I just made. Furthermore, Martin is doing other things. Good for him.

Še bolš je pel kot pa tist blondi neandertalček.
Ampak najbolj pove z zadnjim stavkom = dalj je martin blondi dummer od pestilence boljš je. Upam, da se je najdu v pometanju cestal pač kaj zdej dela Evil%20Smile
www.profanity.si
Ivan View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21.Jan.2008 at 10:11
Martin Van Drunen trenutno poje oz. kruli v nešteto drugih bendih.

Glede Pestilence - če nič drugega, se veselim videti odigrati stare komade v živo. Za ostalo, bomo videli ...
DICKLESS TRACY
ERUPTION
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21.Jan.2008 at 14:59
Originally posted by Ivan Ivan wrote:

Martin Van Drunen trenutno poje oz. kruli v nešteto neumnih bendih.

Glede Pestilence - če nič drugega, se veselim videti odigrati stare komade v živo. Za ostalo, bomo videli ...

1. Good for him Evil%20Smile

2. Popolnoma si zgrešil bistvo. To ni reunion. blo bi fajn, da si prebereš še enkrat, ka sm gor spejstu od njega.

www.profanity.si
Ozee View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21.Jan.2008 at 15:29
I always stated there WILL NEVER BE a reunion

Shujšat bo moral pa čupa bo morala tut zrast. Tongue
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21.Jan.2008 at 17:24
Ja pa še mal rapanja se more odvadit.
Sej super, da to ne bo reunion ampak ressurection.
www.profanity.si
danzig View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote danzig Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21.Jan.2008 at 18:48
Super bi bilo če bi prišli na MC !
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 09:14
Marsikaj bi bilo super ČE bi bilo...

Martin je odlično pel, imo, sploh na MM :). Pisal je kul lirike, tudi kasneje, v Asphyx, dejstvo pa je, da basa nikoli in znal igrati, logično, ker ga je pač začel "igrati" po spletu okoliščin...Glede na sposobnosti ostalih članov je bil odveč, zato je tudi logično moral oditi...Še sreča, Mameli ga je več kot dostojno nasledil...
Tu so še finančne pizdarije iz 1990 turneje z Death in Atheist...in milijon zgodbic in natolcevanja kako naj bi do tega prišlo...TWISTED TRUTH!!!TongueBig%20smile
Ivan View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 10:52
Prophet, nikjer nisem trdil, da je reunion. Kako pa naj bi bil ressurection? Tony Choy ni original član. Sej je samo Mamellli od originala, Fodisa recimo ni. Patrick's Ressurection, hehe.

Jaz sem samo trdil, da bo kul jih videt v živo, ker je dejstvo, da če bodo igrali v živo, da bodo sigurno igrali komade iz starih plat. S tem nisem zgrešil bistva, saj nisem nikjer trdil, da ne bodo snemali novih stvari in s tem nisem negiral sporočila iz Blabbermoutha.

Tisto novico sem bral na Blabbermouthu.net preden si ti to "spejstal." :)
DICKLESS TRACY
ERUPTION
Grazyn View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grazyn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 12:11
No, to je bržkone zadnji kultni death metal bend, na katerega se je čakalo da pride do reuniona, al sem na katerega pozabil ?
Bifröst View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bifröst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 12:15
JA! Pestilence > ALL !!!
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 14:20

Prophet, nikjer nisem trdil, da je reunion. Kako pa naj bi bil ressurection? Tony Choy ni original član. Sej je samo Mamellli od originala, Fodisa recimo ni. Patrick's Ressurection, hehe.

Jaz sem samo trdil, da bo kul jih videt v živo, ker je dejstvo, da če bodo igrali v živo, da bodo sigurno igrali komade iz starih plat. S tem nisem zgrešil bistva, saj nisem nikjer trdil, da ne bodo snemali novih stvari in s tem nisem negiral sporočila iz Blabbermoutha.

Re-union je ponavad z originalnimi člani.

Nisi skužil, ker se ne gre tako kot pri re-unionu kar se tiče koncertov. Po moje je v prvem planu - ustvarjanje, in sicer nova plata, ne pa koncerti.
www.profanity.si
Ozee View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 14:28
Zanima me kaj je možno še izumit?...če res pravi da obeta bol progressivno in bol tehnično brutalno.Upam da ne bo vse skupaj eno veliko razočaranje.
Ivan View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 14:37

Nisi skužil, ker se ne gre tako kot pri re-unionu kar se tiče koncertov. Po moje je v prvem planu - ustvarjanje, in sicer nova plata, ne pa koncerti.

Tega se zavedam, ampak stavim pa tudi, da mu gre za kak live šov (in to ne mislim zaradi monetarnih razlogov, ampak recimo zaradi užitka igranja  v živo, če ga le-ta ima), kar je meni v vsakem slučaju čisto kul, ker bi jih rad videl. Dotični reunion ali resurrection ali kakorkoli to poimenuje pa pozdravljam. Meni je čisto fajn. Kdo pa ne bi rad videl Pestilence v živo? :)
Can't wait. Nova plata pa je tudi super ideja! Bring em on!

Tudi Obituary so naredili reunion, pa ni bilo originalnih članov. Pa Sinister itd.
DICKLESS TRACY
ERUPTION
Gašper Fatur View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gašper Fatur Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 21:01
Originally posted by Grazyn Grazyn wrote:

No, to je bržkone zadnji kultni death metal bend, na katerega se je čakalo da pride do reuniona, al sem na katerega pozabil ?

Js čakam na morebitni Incubus reunion (sploh pa na turnejo).
FUCK THE WORLD
Buco View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Buco Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22.Jan.2008 at 23:03
Se podpišem pod Faturjev post, čeprav se zna sam (kot je Pero napisal nekomu v ne vem kateri debati).
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jan.2008 at 16:40

Tega se zavedam, ampak stavim pa tudi, da mu gre za kak live šov (in to ne mislim zaradi monetarnih razlogov, ampak recimo zaradi užitka igranja  v živo, če ga le-ta ima), kar je meni v vsakem slučaju čisto kul, ker bi jih rad videl. Dotični reunion ali resurrection ali kakorkoli to poimenuje pa pozdravljam. Meni je čisto fajn. Kdo pa ne bi rad videl Pestilence v živo? :)
Can't wait. Nova plata pa je tudi super ideja! Bring em on!

Tudi Obituary so naredili reunion, pa ni bilo originalnih članov. Pa Sinister itd.

1. Sinister in Obituary ne moremo primerjati s Pestilence. Sicer so Obitaury uelo dobri v tem kaj delajo in to na svoj način (ok z veliko vpliva Celtic Frost) sam se vseeno ne morejo kosati s Pestilence, ki so ne le odprli veliko novih smernic v metali mapak tudi pokazali koliko je metal lahko raznovrsten ter tudi pokazali kako se lahko združi surovost s progresivo. Zatorej je tudi smešno, ko izenačuješ pojma ressurection in reunion. Prav na to te že tretjič opozarjam! Pestilence oziroma ammeli je na takem nivoju ustvarjalnosti in razumevanja (kar je dokazal s Pestilence), da popolnoma loči ta oba pojma. Ti pa, ki jih ne ločiš si pa...
2. Mislim, da se še zdaj ne zavedaš kaj je razlika med ressurection in reunion in zato imaš še zdaj v ospreju mišljenje o koncertih. Če ne negiraš še ne pomeni, da razumeš.
www.profanity.si
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jan.2008 at 16:42
Originally posted by Ozee Ozee wrote:

Zanima me kaj je možno še izumit?...če res pravi da obeta bol progressivno in bol tehnično brutalno.Upam da ne bo vse skupaj eno veliko razočaranje.

Vsak korak v neznano je lahko kaj hitroma tudi korak nazaj. Najhujše je, če iznajdeš nekaj kar že obstja ali pa nekaj kar ne gre skupaj. Sej to je cel čar progresivne muzke: uspejo le tisti najboljši, vsak ne more tega počet - le res ljudje, ki os tudi progresirali v glavi. Progresija je pač "elitni klub".
www.profanity.si
Ozee View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jan.2008 at 17:10
Sedaj se poraja le še vprašanje,kako si lahko izdelamo skupen kriterij za določevanje bandov v progresijo.
Prophet View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prophet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jan.2008 at 17:23
Nažalost na to definicije ne bo in bi blo precej neumno, da bi iskali definicijo saj to ni naravoslovna znanost. vseeno pa se moramo paziti relativizma, ker tam je vse nič vse in vse je nič.
www.profanity.si
Ivan View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jan.2008 at 17:36
Resurekcija - vstajenje od mrtvih. Reunion - ponovno združenje. V glasbenem svetu ne glede na rabo Mammelija to tudi velja.

Sinister in Obituary nisem vzel kot primer zaradi kvalitete, ker ju Pestilence poseka. Ampak, kakorkoli. Naj bodo ponovno združeni oz. naj bo ime ponovno obujeno od mrtvih (ker je vseeno malce preveč u easy sklepati, da je Mammeli enako Pestilence, le on je pa tisti, ki jih sedaj obuja od mrtivh), pomembno je, da bodo ustvarili nekaj novega. Meni je čisto kul, upam pa, da je svet pripravljen na Pestilence, da ne bodo le prenapredni zanj, hehe. Kar je pa problem sveta, ne pa benda samega.

Glede progresije kot elitnega kluba se strinjam. Pestilence (če bend spremenim v edninski samostalnik) je nekoč svetu postavil izziv. Kdo ve, kam bo Pestilence šel ... čez meje vsega znanega vsekakor. Ali pa čez meje vsega pričakovanega.

Sklep: Se prav veselim nove stvaritve, upam pa tudi, da bodo igrali v živo, ker bi jih res rad videl v živo in slišal v živo komade iz plate TOTA.
DICKLESS TRACY
ERUPTION
Grazyn View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grazyn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24.Jan.2008 at 12:10
Originally posted by Gašper Fatur Gašper Fatur wrote:

Incubus so se reformirali z novim imenom Oprobrium (zaradi istoimenih Incubus)  in posneli en kar dober album pred leti, od tedaj naprej pa ne vem kaj se je tu dogajalo.
Fenriz_D View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fenriz_D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24.Jan.2008 at 13:03

Jaz še čakam na Morgoth reunion...
Gašper Fatur View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gašper Fatur Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24.Jan.2008 at 14:00

Incubus so se reformirali z novim imenom Oprobrium (zaradi istoimenih Incubus)  in posneli en kar dober album pred leti, od tedaj naprej pa ne vem kaj se je tu dogajalo.

Ja, vem vem, sej imam ta album (Discerning Forces). Ampak po tem se ni pa nič več slišalo od njih...
FUCK THE WORLD
Destroyer View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Destroyer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24.Jan.2008 at 14:10
Lepo je vse to slišat za Pestilence, tut upam, da jih bom v živo končno uspel slišat...btw. moji začetki s Pestilence segajo tja v 92 leto.
Fenriz_D, res je, še Morgoth bi se morali skup spravitThumbs%20Up
Leave no cross unturned
Grazyn View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grazyn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Jan.2008 at 11:54
Da, Morgoth, seveda. Ampak nič vzpodbudnega ni v zadnjih intervjujih pevca Marca Greeweja glede tega. Mogoče je potrebna samo kaka "mastna" ponudba za Wacken in bodo stvari kar zalaufale tako kot pri drugih...
MORDRED View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MORDRED Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Jan.2008 at 12:49
TWISTED TRUTH!!!
I KILL.....you die....I EAT...!!!
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18.Mar.2008 at 09:32
Guitarist PATRICK UTERWIJK To Tour With Resurrected PESTILENCE
Dutch guitarist/vocalist Patrick Mameli has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET regarding the upcoming album and tour from his resurrected late '80s/early '90s death metal outfit PESTILENCE:

"Although previous statements about a PESTILENCE reunion with original members (which I think still isn't my intention), it's with great pleasure to announce that none other than Patrick Uterwijk [guitar] will be TOURING once again with PESTILENCE next year.

"After almost six years, I got in touch with Patrick U. through a mutual friend, Sean Sitka. He gave me Uterwijk's mail address and phone number stressing me I have to call the guy since Tymon K. wasn't gonna work out because of his involvement with CYNIC. We spoke for one and a half hour about the past and future.

"Although he will not be recording for the new album, he got very excited about the new material as well. We also spoke about his illness because of the energy it takes to do a tour."

Uterwijk said in a statement: "I'm feeling great and doctors think now i'm propably not suffering from M.S. [multiple sclerosis] at all (first diagnoses at the time made doctors think this was the case). This off course is great news as well!!!! So now, people can enjoy PESTILENCE live in an almost original and familiar setting!!!"

Mameli has set "Resurrection Macabre" as the title of the new PESTILENCE album, tentatively due in early 2009 via Holland's Mascot Records. Joining Mameli in the group's new recording lineup are Tony Choy (ATHEIST, CYNIC) on bass and Peter Wildoer (DARKANE, NON-HUMAN LEVEL) on drums. Patrick is currently working on new material which he has described as a modern fusion of "Testimony of the Ancients" (1991) and "Spheres" (1993), but even more technical and brutal. The group's new album will tentatively be recorded this fall by Danish producer Jacob Hansen (RAUNCHY, INVOCATOR) and produced by Patrick himself.
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 19:00
The reformed Dutch death/thrash metal outfit PESTILENCE and Swedish grindcore merchants GENERAL SURGERY have been confirmed for next year's edition of the Maryland Deathfest, set to take place May 22-24, 2009 at the Sonar in Baltimore, MD.

The festival billing is shaping up as follows:

ABSCESS (California)
ANTIGAMA (Poland)

ASPHYX (Netherlands)

ATHEIST (Florida)

BRUTAL TRUTH (New York)

CROWPATH (Sweden)
ENTRAILS MASSACRE (Germany)
FLESH PARADE (Louisiana)
GENERAL SURGERY (Sweden)

GNOSTIC (Georgia)

HAIL OF BULLETS (Netherlands)

IMMOLATION (New York)

JIG-AI (Czech Republic)
MAN MUST DIE (Scotland)
MAYHEM (Norway)

PESTILENCE (Netherlands)

PHOBIA (California)
SAYYADINA (Sweden)
TODAY IS THE DAY (Tennessee)
TRIAC (Maryland)

FAKKKK..kdo bo paket podčrtanih pripeljal v Slovenijo??
Že pošiljam mejleTongue
MajTits View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MajTits Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 19:45
O faaaaak, Atheist jz se ti pospisem ce je treba kam in tut grem zbirat podpise, ce je treba!!! OMFG!!! Sam se Cynic manjkajo in bi bil kic!
sajmon View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sajmon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 20:07
PESTILENCE!!! to je bend k sm ga cakou in katerega si se zelim vidt u zivo.. sicr kej prevec ne pricakujem, konc koncev je od njihovega razpada minilo ze vec kot desetletje, ampak kurc, pustmo se presenetit.. MALLEUS MALEFICARUM!!!
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 20:09
sanja svinja kukuruzSmile
še podčrtam general surgery pa jig-ai.
tale maryland je odfukan fest
drgal pa itak podpišem pa še zberem podpiseSmile
taprav desc ma orodje pod streho
http://puzavnar.mybrute.com
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
now telefon mam.pm me your number bithes
Bifröst View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bifröst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 23:05
Fak fak Maryland omges to morm nujn enkrat jit. Jao kaksni bandi spet no... droll droll. Ej ostante doma :>
HomoEyes View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HomoEyes Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25.Aug.2008 at 23:09
Jaz pa Bifrost greva naslednje leto, tako da vi pozerji gnijte na Smetal Gnojnia 09 in Drek Metal Camp 09. Fagz.

Aja glede Pestilence, sej so kul pa to, samo ta reunion je prov roflkartofl.

Edited by HomoEyes - 25.Aug.2008 at 23:10
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26.Aug.2008 at 10:00
Geek. 
Ventor View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ventor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26.Aug.2008 at 12:57

Ja, vem vem, sej imam ta album (Discerning Forces). Ampak po tem se ni pa nič več slišalo od njih...

Mislim da iscejo basista kr sta ostala samo bobnar in kitarist.

Drgaci pa ja dosti bijih lahko reunion nrdilo ... Morgoth, Coroner (nekateri pac to stejejo pod death), .... Xenophobia :D

www.myspace.com/kellermetal

Hide your head or join the dead!
venom View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote venom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26.Aug.2008 at 14:17
Coroner pa že niso death
D.T.P.
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26.Aug.2008 at 17:42
Originally posted by Ventor Ventor wrote:

Mislim da iscejo basista kr sta ostala samo bobnar in kitarist.

Drgaci pa ja dosti bijih lahko reunion nrdilo ... Morgoth, Coroner (nekateri pac to stejejo pod death), .... Xenophobia :D

To se ne bo nikoli zgodilo, že milijonkrat sem napisal, zakaj ne,...Big%20smile
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26.Aug.2008 at 17:56
pa dej šeenkartSmile
in da coroner niso death
taprav desc ma orodje pod streho
http://puzavnar.mybrute.com
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
now telefon mam.pm me your number bithes
 Post Reply Post Reply Page  123>