Paranoid Metal Webzine Homepage
Forum Home Forum Home > Bandi > Tuja scena
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

SEPULTURA

Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ejsi_Disi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2009 at 20:25
Originally posted by Real Real wrote:

Originally posted by Atheist Atheist wrote:

Sepultura po Maxu ne obstaja...To je kr en brazilski bend...Sepultura died in 1996. V bistvu že 1993.

Točno tak!!Smile

Howk!
Rock n' roll ain't noise pollution.
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jan.2009 at 20:26
I Have Spoken!
saiysoFLAMER View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote saiysoFLAMER Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13.May.2010 at 01:44
kire ideje ma en na siolu

Mati Andrejasa Kisnara je rojena v Mariboru. Ker Maribor praznuje oziroma postaja kulturno mesto bi bilo primerno, da SEPOLTURA nastopA na stadionu Ljudskega vrta. Andrejas je solokitarist in ga mnogo veže na Maribor oz.Slovenijo. Možnosti so velike, Avstrija, madžarska in Italija so blizu. Stadion Ljudski vrt je ambjentm,ki je zelo primeren in privrženci metaliki bi bili zelo veseli. Upam,da se bo kdo oglasil ! Valentin
Godpuppy View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Godpuppy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13.May.2010 at 02:22
Nazadnje bi mogl špilat v Orto baru Evil%20Smile
You can never be too Specialized!!

puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13.May.2010 at 10:25
ta bend še obstaja?
taprav desc ma orodje pod streho
http://puzavnar.mybrute.com
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
now telefon mam.pm me your number bithes
blackoutt View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blackoutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13.May.2010 at 11:03
Na žalost še....zato bo pa bolj kul na Musica Diablo 1.6.!
Perc View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Perc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28.May.2010 at 10:57
Altsounds.com: How do you feel about the constant question of whether the classic SEPULTURA lineup is going to reunite?

Max: It almost happened last year; I actually called Andreas [Kisser, SEPULTURA guitarist] myself and talked to him about it because I wanna do it, and I said, "We should do it, man. It's the time," and he said, "Let's do it." The next thing I know he has all these crazy demands, involving all these people that work for them and having him be the boss of everything, and I said, "That's not how it's gonna be if it's gonna happen," and he started talking a lot about money and shit like that so I backed off. It's not about the money, it's about the name of the band and showing people what we were about when we were together, so now I'm not so sure. I don't know if it's gonna happen, I'm not worried about it, I think once people hear the new CAVALERA CONSPIRACY album they are going to forget about the reunion, because it's really powerful stuff.

Altsounds.com: How do you feel about the band doing a 20th-anniversary tour without you being attached to it?

Max: It's weak. At least when Igor was there, there was still a founding member; when Igor left, it was kind of a joke. No one original is in that band that started it, so it's like a cover band and it's kind of a joke.

If you don't live for something, you'll die for nothing...
f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28.May.2010 at 12:27
Originally posted by Perc Perc wrote:

Altsounds.com: How do you feel about the constant question of whether the classic SEPULTURA lineup is going to reunite?

Max: It almost happened last year; I actually called Andreas [Kisser, SEPULTURA guitarist] myself and talked to him about it because I wanna do it, and I said, "We should do it, man. It's the time," and he said, "Let's do it." The next thing I know he has all these crazy demands, involving all these people that work for them and having him be the boss of everything, and I said, "That's not how it's gonna be if it's gonna happen," and he started talking a lot about money and shit like that so I backed off. It's not about the money, it's about the name of the band and showing people what we were about when we were together, so now I'm not so sure. I don't know if it's gonna happen, I'm not worried about it, I think once people hear the new CAVALERA CONSPIRACY album they are going to forget about the reunion, because it's really powerful stuff.

Altsounds.com: How do you feel about the band doing a 20th-anniversary tour without you being attached to it?

Max: It's weak. At least when Igor was there, there was still a founding member; when Igor left, it was kind of a joke. No one original is in that band that started it, so it's like a cover band and it's kind of a joke.

true
Godpuppy View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Godpuppy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28.May.2010 at 13:09
Eh, reunion Sepulture je prilično nesmiseln glede na Maxovo stanje.

Perc View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Perc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28.May.2010 at 13:47
ma ja, tudi jaz ne vidim smisla reuniona, pa ne sam zaradi maxa, zaradi vsega skupaj... to bi blo kr neki na silo... naj ostane tko kot je, kisser naj pa spremeni ime svojga benda, pa bo za vse prav...
lord infernus View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lord infernus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28.May.2010 at 16:28

vcasih sem bil fanaticni fan tega banda-kot mnogi. mislim da bi mogla Sepultura prenehati z delovanjem ze takoj po Maxovem odhodu. ce ne drugega bi ohranili dobro ime in dostojanstvo. pa jih zdaj poglej...zalost.

f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10.Jun.2010 at 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=upXHeKyDMM4

Edited by f3r0m0n - 10.Jun.2010 at 20:51
venom View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote venom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10.Jun.2010 at 23:22
Zanimivo 
D.T.P.
Perc View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Perc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 09:05
tole je bil njegov prvi komentar po razpadu sepulture...

"I never thought the day would come where I'd be writing what I'm about to write right now!!! As I start this sad, painful, heartfull (sic) statement, my mind is spinning, I'm feeling torn in pieces inside but I need to get all this out of me and I want to share with my fans and all the people that have been down with me through all these 14 years of Sepultura.

"As I am the person who started (it) all, writing the name Sepultura in the back of my schoolbooks in Brazil, for me to go through what I'm going through right now is like watching my own son or myself being killed. Music is something that I cannot explain to people how I feel about, it's my religion, my food, my drug, my own world that only I know what's going on, and I can't live without it.

"That's why everything I write means so much to me and the people that it touches!!!

"I want to let people know that I'm feeling not different than them hearing that all of our work is being forced to end; I'm crying everyday, I'm hurt, I'm sad, I'm angry, I'm in complete shock, I'm feeling like half of me has died. Even my own mother has asked how the hell am I dealing with all this?!!

"I would like to thank every single person who helped us through the journey, maybe (it) was fate or destiny that split us apart, I don't know!!! I did not want that to happen but it did!!! Unfortunally (sic) that's how life is, like I wrote on the lyrics for "Clenched Fist," "Life is chaos, you got to deal with it."

"I'm dealing with the worst time of my entire life right now but I believe after all this suffering something good should arise!!! I intend to continue my mission, which is not about money, greed etc., etc. But about really believing in doing something that matters, that will stay for eternity, that helps people get through life, that tells them 'Do not be ashamed to look the way you look, refuse and resist against this f**cked up society,' non-conformity always gonna be on my innerself!!! For the people that believe in me, I promise I won't let you down, our mission continues, unfortunally (sic) without Sepultura. But I'll always remember Sepultura as a band that never compromised, never sold out, never put up with the bulls**t that goes on within the music industry, and for that I'm very proud of it and you should be too!!!

"It wasn't my decision to split the band, me and Gloria were pretty much forced out of Sepultura. I have to be honest, the feeling inside the band weren't (sic) like when we started, or the first time we ever play (sic) outside Brazil, but more like too many f**king "outsiders" telling everybody what to do, how to act and all this bulls**t!!!

"I got sick of it, I don't need this shit in my life. I want to enjoy being in a band again, to create, to play, to laugh, to cry, tofight, to go after that impossible dream; and I want all of those feelings back and I know I'll find because one thing I'm certain I'm not is a quitter, to quit music for me is the same as quitting myself, so I can never let that happen. One of the things that hurts me the most is the fact that we were such a united tribe at one point and sadly people started changing and actingdifferent, with envy, greed, etc., etc...

"All I can say, and that's from the deep of my heart; we were a perfect team, the four of us, Gloria, the roadies, the whole organization and like they say in Brazil, "In a team that's winning, you don't change players," and that's so f**king true!!!

"We could have replaced members or crew for more professional people, we stuck with each other; of course we could get a better bass player, or a superprofessional roadie, but that's not the way I believed things should be, we stay true to our tribe members, we help each other!!! And then, all of the sudden they gave Gloria letter saying she was no longer representing Andreas, Igor or Paulo, without a f**king reason, simply fired by the three other guys. This is not the tribe I believe in anymore. I'm sorry but I'm faithful and loyal to the people that have been good to me and I won't change my ways for nothing!!!

"I think that's why everything is like it is. No respect, no sympathy, I can't work this way. I just want everybody to know, I never quit Sepultura, I never destroyed Sepultura, and I try (sic) all I could to fix the problem, but it was far too deep, far too late and unfortunally (sic) people forget where they came from, how we got here?

" The days of sleeping under the stage in Brazil, touring for the Morbid Visions L.P., the days of total sacrifice in the name of the band, to do anything to get us somewhere, to come to the States with a free ticket from a friend without a f**king dollar in my pocket, yet with the goal in my mind to get us a deal, through blood and sweat, come back with a contract or something. When we couldn't afford a hotel so the band and the crew were fed and housed by Gloria at her place in Phoenix.

"What happened to the respect we felt for her, because she work (sic) with us for a year with no pay and no contract, simply because she believed in this group so much!!! "I'm sure I (sic) never forget any of that, and that's why I know I'll continue!!!

" F**k, it's finally off my chest, still hurts a lot but it makes me feel better that you get to hear from me instead of the bull***t gossip and lies that are going around! Again, I'll continue our mission and I'm gonna keep writing and fighting for me and the people that believes (sic) it like me!!! Thanks for all the people that never let me down!!!

Under a pale grey sky, we shall arise again!!!"

-Max

Morriganslo View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morriganslo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 09:34
sad :( ... prou iz besed čutš kok ga je to prizadelo ...

zgubu je sepulturo zrd svoje poštenosti..takrat bi mogu magar sodno dosečt da se ime benda nebi smelo več uporablat in bi zdej lahka z igorjem nrdila sama reunion, pa pač ostale playerje zamenjala - eetq so mu vsi obrnal hrbet.
f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 11:09
Originally posted by Morriganslo Morriganslo wrote:

sad :( ... prou iz besed čutš kok ga je to prizadelo ...

zgubu je sepulturo zrd svoje poštenosti..takrat bi mogu magar sodno dosečt da se ime benda nebi smelo več uporablat in bi zdej lahka z igorjem nrdila sama reunion, pa pač ostale playerje zamenjala - eetq so mu vsi obrnal hrbet.

s tem nebi nč dosegu ker če v skupini zamenjaš 1 člana podreš ravnovesje
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 12:40
točn tko
sepultura tvori 4 osebke.
in čeb zamenju te osebke tud tist neb bla več sepultura
torej dobr daj šu preč
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
blackoutt View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blackoutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 13:07

Če nebi šel, se verjetno Soulfly-ji ne bi nikol rodili:)

Še 1 +!!!!
Godpuppy View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Godpuppy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 14:02
Jz sm okoli vseh teh izjav malo skeptičen glede na kao pošten odnos Maxa do vseh ljudi.
Konec koncev bi lahko že enkrat priznal, da ne more več igrat kitare in da tudi vokalskih sposobnosti nima bogvekaj. Koncert Soulfly je postal eno veliko zavajanje za publiko. Stalna menjava kitar, Rizzo tako naglas, da cel bend preglasa, menjavanje mikrofonov, češ da Maxu ne peša vokal itd.
O Maxovem stanju ni nobene javne izjave, in to Gloria, kolikor je prehvaljena, dobro prekriva.

Na reunion Sepulture lahko enostavno pozabimo.
Oziroma dajmo se vprašat: Kdo bo igral kitaro? Kdo bo pel?

Pa tudi tole nabijanje o Kisserju, da mu gre samo za keš, je navadno nabijanje. Zakaj ni od Kisserja nikjer nobene izjave, da zgodba dobi še drugo plat?

Obstaja kar nekaj informacij o nastanku Soulfly, da je Gloria Maxu zaradi uspešne turneje Roots stalno govorila, da mora narediti solo kariero, ker mu je uspeh pisan na kožo. Kdo potem pali na keš?

f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 14:38
Originally posted by Godpuppy Godpuppy wrote:

Jz sm okoli vseh teh izjav malo skeptičen glede na kao pošten odnos Maxa do vseh ljudi.
Konec koncev bi lahko že enkrat priznal, da ne more več igrat kitare in da tudi vokalskih sposobnosti nima bogvekaj. Koncert Soulfly je postal eno veliko zavajanje za publiko. Stalna menjava kitar, Rizzo tako naglas, da cel bend preglasa, menjavanje mikrofonov, češ da Maxu ne peša vokal itd.
O Maxovem stanju ni nobene javne izjave, in to Gloria, kolikor je prehvaljena, dobro prekriva.

Na reunion Sepulture lahko enostavno pozabimo.
Oziroma dajmo se vprašat: Kdo bo igral kitaro? Kdo bo pel?

Pa tudi tole nabijanje o Kisserju, da mu gre samo za keš, je navadno nabijanje. Zakaj ni od Kisserja nikjer nobene izjave, da zgodba dobi še drugo plat?

Obstaja kar nekaj informacij o nastanku Soulfly, da je Gloria Maxu zaradi uspešne turneje Roots stalno govorila, da mora narediti solo kariero, ker mu je uspeh pisan na kožo. Kdo potem pali na keš?

govorilo se je še marsikej, so what, je kokr je...

pa nehej že enkrat z vedno enimi in istimi argumenti, sj vsi vemo kakšno stanje je, pa so what...

tip ma pa če se na glavo postavš edn najbolših growlov v metalu od samih začetkov pa do zdej,  kitarskih sposobnosti nikol ni imel blazno dobrih, in tud nikol ni reku da jih ma, ma pa feeling za delat musko, takšnga kakršnega ti ne boš imel nikol...

zakaj bi se tok pizdiu čez njega, sj ni almighty da bi pr tej starosti še vedno delou šale kokr jih je v zlatih letih, pa mu tega ne moreš zamert, če ti jih ni za poslušat, niti za jit na koncert, pač ne greš in te boli kurac...

njegovo stanje je pač tako da bi si lahko vzel počitek pa naredu kej zase, ampak to so pač njegove odločitve...

in če bi blo to res da je šol na svoje zato ker bi sam lahko ustvaru solo kariero, mu pomojm igor nebi nikol odpustu...

zakaj kisser ne podaja izjav? ker nima nč pametngea za nazaj povedat..

thats all
Pero View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pero Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 14:41
Glede na to, da Kisser špila v Hail! za burek in kantico bencina po celem svetu, verjetno ni ful kešpička :)
joza View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote joza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 15:01
pobi max je legenda! on lahk sam stoji na odru pa ga bo folk hodu gledat. sam da ga brata skupi šopata pa je ;)
Lejga kamerat sam bumf bo nardil!
Godpuppy View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Godpuppy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 15:26
Originally posted by Pero Pero wrote:

Glede na to, da Kisser špila v Hail! za burek in kantico bencina po celem svetu, verjetno ni ful kešpička :)

ne, ne, on je pohlepna, pogoltna pička, saj špila samo coverje in služi keš.
Poleg tega je naredil še solo album. Od Hail gre pa zihr vse njemu v žep, drugim da za burek in cestnine Evil%20Smile

vulgaris View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vulgaris Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 15:38
Originally posted by f3r0m0n f3r0m0n wrote:

pa nehej že enkrat z vedno enimi in istimi argumenti, sj vsi vemo kakšno stanje je, pa so what...

tip ma pa če se na glavo postavš edn najbolših growlov v metalu od samih začetkov pa do zdej,  kitarskih sposobnosti nikol ni imel blazno dobrih, in tud nikol ni reku da jih ma, ma pa feeling za delat musko, takšnga kakršnega ti ne boš imel nikol...

zakaj bi se tok pizdiu čez njega, sj ni almighty da bi pr tej starosti še vedno delou šale kokr jih je v zlatih letih, pa mu tega ne moreš zamert, če ti jih ni za poslušat, niti za jit na koncert, pač ne greš in te boli kurac...

njegovo stanje je pač tako da bi si lahko vzel počitek pa naredu kej zase, ampak to so pač njegove odločitve...

in če bi blo to res da je šol na svoje zato ker bi sam lahko ustvaru solo kariero, mu pomojm igor nebi nikol odpustu...

thats all

f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 16:07
Originally posted by vulgaris vulgaris wrote:

Originally posted by f3r0m0n f3r0m0n wrote:

thats all

dankešun, sm si lahko rit obrisal :D

Edited by f3r0m0n - 11.Jun.2010 at 23:21
blackoutt View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blackoutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 18:19
Max je legenda...to je postal z izvajanjem svoje glasbe. Postal je ena največjih ikon metala, nehote ali hote....pač pa fura en svoj style, ki mu zgleda sede; tko kot je napisu f3r0m0n.

Tko da določeni otročje rožasti argumenti niso potrebni....

doda24 View Drop Down
Organizator
Organizator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote doda24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 18:42
Nevem kaj sploh ni jasno.Sepulturo sta naredila brata cavalera in zakaj sploh sprašujeta za reunion.Nevem kako je sploh kisser lahko dobil ime k jim je pr prvi plati opremo nosu
venom View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote venom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11.Jun.2010 at 21:23
Kisser je pršu naknadno v bend medtem ko sta brata Cavalera srce Sepulture idini orginalni član je  Paulo

D.T.P.
Inhumed View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Inhumed Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Jun.2010 at 16:04
Mislm, da so se več ali manj vse debate po l. 1996 odvijale tako kot ta Smile
Da je bil Max velik del Sepultura ni nobenega dvoma, toda govorit o tem, da bi morala sedanja Sepultura spremenit ime, se mi zdi pa nesmiselno. Res je da je od originalnih članov ostal le še Paulo, toda a mislte da bi Max spremenil ime, če bi šli vsi razen njega ven? Močno dvomim.
In čeprav Andreas ni originalen član skupine, je on eden glavnih razlogov da si je Sepultura sploh pridobila ime kakršnega je imela/ima. Šele s Schizophrenio je mednarodno uspela in to je prva plata po njegovem prihodu. Če je Max res predstavljal tak simbol Sepulture potem pa tut razumem zakaj so se skregal - ravno on je govoril o 4(!) osebah, ki skupaj tvorijo band; in če se je nehalo govorit o Sepulturi pač pa samo še o velikem Maxu verjamem da ostalim to ni ustrezalo.
Toda kakorkoli že, vsak ima svoje mnenje in vsak posluša kar mu najbolj ustreza, ostalo so zgolj trači in gossip.
f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Jun.2010 at 09:31
Originally posted by Inhumed Inhumed wrote:

Mislm, da so se več ali manj vse debate po l. 1996 odvijale tako kot ta Smile
Da je bil Max velik del Sepultura ni nobenega dvoma, toda govorit o tem, da bi morala sedanja Sepultura spremenit ime, se mi zdi pa nesmiselno. Res je da je od originalnih članov ostal le še Paulo, toda a mislte da bi Max spremenil ime, če bi šli vsi razen njega ven? Močno dvomim.
In čeprav Andreas ni originalen član skupine, je on eden glavnih razlogov da si je Sepultura sploh pridobila ime kakršnega je imela/ima. Šele s Schizophrenio je mednarodno uspela in to je prva plata po njegovem prihodu. Če je Max res predstavljal tak simbol Sepulture potem pa tut razumem zakaj so se skregal - ravno on je govoril o 4(!) osebah, ki skupaj tvorijo band; in če se je nehalo govorit o Sepulturi pač pa samo še o velikem Maxu verjamem da ostalim to ni ustrezalo.
Toda kakorkoli že, vsak ima svoje mnenje in vsak posluša kar mu najbolj ustreza, ostalo so zgolj trači in gossip.

šele na schizophreniji so ble uglašene kitare drgač pa je tko da je vsak član bil tistih 25% brez katerga sepultura nebi bla sepultura...

in če gledaš že primerjavo kisser, max , je to pointless, max je pač un človek ki ima neko karizmo, vokal brez katerga si vsak star fen sepulture ne more predstaulat sepulture, sj novo ni tko slabo ampk sepultura pa to ziher ni pa da me jebeš... in spet kisser, kisser je bil tisti mankajoči člen, košček kemije, detonator, s pomočjo katerga so se izstrelil med thrash/death legende.

Skupaj so bli vse, zdaj pa vsak propada po svoje.

joza View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote joza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Jun.2010 at 10:56
max pa sploh ne propada! zadne plate soulfly so bomba! tut CC plata ga seka. 
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Jun.2010 at 12:43
maxa bi mogl ugrabit :)pa skrit za par let
tip res rab mal počitka.

kr se tiče soulfly so vse plate tko tko.conquer pa omen men nista všeč sam vsaj poslušliv je :)kar pa za sepulturo ne morš rečt,jest sm se muču z vsako plato.
res bi se mogli preimenovat v kieser in co.pa še prepozni so če se vrnejo  v stare vode,škoda najbolšega benda da je blo tko kukr je.
hej črnc se nej nauči kitaro max pa nej sam poje pa je toto.
namreč sumim da max sploh ne zna več igrat,

pa vsakmu diši keš.in maxu in kieserju.mrbit za 30 let obletnice se pa bojo zmenil,zanekrat je še prezgodi.
zame je sepultura mrtva in tko je blo od chaos ad.
vsi so pa idoti da slo šli narazen.bolš met en res top bend kot pa 3 zanič

jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
Ivan View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Jun.2010 at 18:08
No, ko je Max zapustil bend leta 1996 ali kdaj že, je v bendu ostal še Igor in verjetno je to botrovalo temu, da je ime ostalo. Igor pa je 50% bratov Cavalera, tak da je bil mogoče fair deal :)

Max pa je izbral ime Soulfly času in notranjem klicu primerno, na koncu koncev pa je tudi sam priznal, da se zadeva imenuje po komadu ali delu komada od Deftones iz albuma Around The Fur.

Meni so Sepultura do prihoda Derricka Greena super, potem pa pač ne.
In Soulfly so mi zakon na platah od druge plate dalje. V živo žal Max ne dosega standardov, ki jih postavi na platah.

In to je to - simple ko pasulj!
DICKLESS TRACY
ERUPTION
Perc View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Perc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17.Jun.2010 at 12:53
Originally posted by Ivan Ivan wrote:

V živo žal Max ne dosega standardov, ki jih postavi na platah.

žal res ne...
sajmon View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sajmon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jun.2010 at 08:55
Originally posted by Inhumed Inhumed wrote:

Mislm, da so se več ali manj vse debate po l. 1996 odvijale tako kot ta SmileDa je bil Max velik del Sepultura ni nobenega dvoma, toda govorit o tem, da bi morala sedanja Sepultura spremenit ime, se mi zdi pa nesmiselno. Res je da je od originalnih članov ostal le še Paulo, toda a mislte da bi Max spremenil ime, če bi šli vsi razen njega ven? Močno dvomim. In čeprav Andreas ni originalen član skupine, je on eden glavnih razlogov da si je Sepultura sploh pridobila ime kakršnega je imela/ima. Šele s Schizophrenio je mednarodno uspela in to je prva plata po njegovem prihodu. Če je Max res predstavljal tak simbol Sepulture potem pa tut razumem zakaj so se skregal - ravno on je govoril o 4(!) osebah, ki skupaj tvorijo band; in če se je nehalo govorit o Sepulturi pač pa samo še o velikem Maxu verjamem da ostalim to ni ustrezalo. Toda kakorkoli že, vsak ima svoje mnenje in vsak posluša kar mu najbolj ustreza, ostalo so zgolj trači in gossip.
ma, kaksne mas. . max cavalera je biu sepultura in pika. . tko da, zakaj bi potemtakem spreminjal ime ? je mozakar le imel nek renome in ga ma se dandanes. . pa ne mi od sepulture. . ce neb blo sepulture, jst verjetn neb zdej tuki pisou, to je bend, ki je name najbolj vplival, kar se pozna se danes. .

Edited by sajmon - 19.Jun.2010 at 09:01
live for metal,die for metal !!!
Real View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Real Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19.Jun.2010 at 12:35
Pri men se je tudi vse začelo z Sepulturo...
Nomen est omen.
f3r0m0n View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f3r0m0n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23.Jun.2010 at 13:36
Originally posted by Real Real wrote:

Pri men se je tudi vse začelo z Sepulturo...

+1
želodčni lisjak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote želodčni lisjak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02.Jul.2010 at 13:53
Danes sem na  http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,2310&gclid=CP23wMzizKICFciQ3wod0DUMyw opazil Sepultura, Križanke, 27.7.2010

Preverim na http://www.myspace.com/sepultura in isto piše

Kaj je zdaj Sepultura tak EPIC FAIL, da bodo nastopil pri nas?
en mrzu burek bi
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02.Jul.2010 at 14:55
kej res mislijo da kej iz tega bo
jst mislim da ne.toj bend ka bi pasu u manjši plac.napol prazne križanke bo slabo,orto bara nočejo
mrbit bo derricku gala všeč
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
želodčni lisjak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote želodčni lisjak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05.Aug.2010 at 14:06
en mrzu burek bi
danzig View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote danzig Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03.Dec.2010 at 20:16
Pozna kdo ta izdelek FROM ROOTS TO THE SEED / A TRIBUTE TO SEPULTURA...
:

1. Absurdity - Attitude
2. Fate In Motion - Slave New World
3. Nippercreep - Inner Self
4. Faloide - Roots Bloody Roots
5. Sideblast - Arise
6. Collapsend - Refuse/Resist
7. Corrosive Elements - Necromancer
8. Karnysera - Manifest
9. Spillshooters - Funeral Rites
10. Savage Annihilation - Stronger than Hate
11. Ninth - Kaiowas
12. Total Agony - Beneath the Remains
13. Molosse - Ratamahatta
14. Coercition - Troops of Doom
15. Blood River - Biotech is Godzilla
16. Epitomize - Mass hypnosis
17. Morlok - Propaganda
18. Scriptura - Against
19. Jerevka Tumbez Aski - Dictatorshit
20. Shyva - Territory
21. Desperance - Desperate Cry
22. Organised Confusion - Spit
23. BIT & Traveling In Balochistan - Policia

Mirage View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mirage Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Dec.2010 at 13:00
puzavnar View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote puzavnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Dec.2010 at 14:41
in prav je tako
tko je
mrbit za 30 let obletnico :)
jst ne spim,jest komiram
izjava dneva od gurija
Atheist View Drop Down
Paranoid crew
Paranoid crew

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Atheist Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Dec.2010 at 14:51
Mah, koga briga, to ni Sepultura... Max je naredil bend, njegovo je ime, on je BIL Sepultura in čao...ostali sploh nebi vedeli kaj je metal, če nebi on trejdal kaset od 1983 z Milletom iz Kreator itd iz Evrope...Sploh pa kaj Kisser govori "we've been Sepultura for 26 years"...on je prišel v bend 1987, Paola so pa itak vzeli samo zato v bend, ker so tastari imeli keš in so lahko kupili instrumente...

V glavnem, kot da bi šla Steve Harris in Nicko McBrain iz Iron Maiden na vrhuncu, ali Vinnie in Dime iz Pantere na vrhncu, in bi ostali nadaljevali pod istimi imeni...
Ne ga srat, kdo bi to poslušal? Nihče, kot tudi nihče ne jemlje resno te oblike Sepulture, zato pa igrajo v Stereo klubu Celovec pred 80 človečki...

Mirage View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mirage Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Dec.2010 at 15:14
se strinjam 100%! 
Green View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Green Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15.Dec.2010 at 20:40
Originally posted by Mirage Mirage wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=Kij4DPoeT4INo reunion.

Ko se je razpizdu, kr u PM nas je vse poslov
Pero View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pero Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Dec.2010 at 11:11
Stavm za sixpack pira, da se bomo v roku 2 let ob objavi reuniona režal temu videu.
Fenriz_D View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fenriz_D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Dec.2010 at 12:03
Mah ime bi lahko spremenili vsaj, saj ti se res več ne morejo Sepultura imenovat. Sepultura je bila do Maxovega odhoda.  V celoti se strinjam s tem kar je Atheist napisal.
joza View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote joza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16.Dec.2010 at 14:55
Ma jebeš zdej to "Sepulturo". Greš na koncert CC in to je to Thumbs%20Up Smile
venom View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote venom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18.Dec.2010 at 01:48
sej zvenijo bujš ku sepultura bl orginalno
D.T.P.
 Post Reply Post Reply Page  <12345>