TOP albumi 2011 |
Post Reply | Page 12> |
Author | ||
saiysoFLAMER
Senior Member Joined: 17.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1506 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13.Oct.2011 at 01:42 |
|
1. August burns red - Leveler
2. All shall perish - This is where it ends 3. Born of osiris - The discovery 4. Unearth - Darkness in light 5. Obscura - Omnivium 6. Darkest hour - The human romance 7. Arch enemy - Khaos legions 8. Serianna - Inheritors 9. Slyosis - Edge of the earth 10.Chelsea grin - My damnation / Trivium - In waves |
||
devlin
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Vatican City State Status: Offline Points: 8487 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Čak mal, saj je še čas.
|
||
Godpuppy
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 2603 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fuck, kera lestvica flejmer
|
||
You can never be too Specialized!!
|
||
Godpuppy
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 2603 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sam ABR jz ne bi nikol uvrstil na prvo mesto. Več al manj vse plate, k si naštel so boljš od ABR. Pa pozabil si omenit Machine Head, k poje vse te zadeve ;)
|
||
You can never be too Specialized!!
|
||
grafin
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Status: Offline Points: 6694 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ful dobrih zadev je izslo letos, sam se ni konc leta..
mislim, da so se kr izkazal moji omiljeni bendi in se nekaj novih cvetk.. |
||
se oprasicujem za oftopik :>
|
||
Vargrim
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1158 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
mogoče je imel v mislih bolj -core zadeve :>
|
||
EndZeit
Groupie Joined: 07.May.2011 Location: Slovenia Status: Offline Points: 563 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kšn Black Dahlia Murder, ritual je dokaj vredn album?
|
||
|
||
Pero
Admin Group Joined: 13.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 3818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hell - Human Remains
thread over! |
||
Atheist
Paranoid crew Joined: 16.Nov.2007 Location: Isle Of Man Status: Offline Points: 8756 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Odlieno Pero:D
http://www.paranoid-zine.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0204&BesID=35381 Napisal bom top tistih, ki so mi ostale najbolj v spominu, v ne-doloeenem vrstnem redu: Vicious Rumors- Razorback Killers Crowbar- Sever the Wicked Hand Ghost- O.E Pentagram- Last Rites Argus- Boldly Stride the Doomed Opeth- Heritage In Solitude- The World. The Flesh. The Devil. Iced Earth- Dystopia Abysmal Dawn- Leveling the Plane of Existence Destruction DOR, Riot, Jag Panzer, Sodom IWAP. edit: V moj top gre še Arch / Matheos - Sympathetic Resonance, nora stvaritev Edited by Atheist - 18.Dec.2011 at 12:04 |
||
EndZeit
Groupie Joined: 07.May.2011 Location: Slovenia Status: Offline Points: 563 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
a In flames pol spada med Worst of 2011 , men se zdi dobr album, eeprav ni njihov najboli album
|
||
|
||
Mighty Hammer
Senior Member Joined: 27.Nov.2007 Status: Offline Points: 3592 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Into Glory Ride!
|
||
EndZeit
Groupie Joined: 07.May.2011 Location: Slovenia Status: Offline Points: 563 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
prevee ljudi ma razlieen okus, naredte anketo enkrat konc decembra
|
||
|
||
Helldragon
Newbie Joined: 18.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Opeth - Heritage
Dragonland - Under The Grey Banner Amongst the Deceit - Tribulations of Man Vader - Welcome To The Morbid Reich Royal Hunt - Show Me How To Live Evergrey - Glorious Collision Symphony X - Iconoclast Hell - Human Remains While Heaven Wept - Fear of Infinity Scar Symmetry - The Unseen Empire Edguy - Age of the Joker Pagan's Mind - Heavenly Ecstasy Megadeth - Th1rt3en SepticFlesh - The Great Mass Vec se trenutno ne spomnim Edited by Helldragon - 14.Dec.2011 at 03:25 |
||
#2 is the first loser ;)
|
||
Mraz
Senior Member Joined: 12.Jan.2010 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1315 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Otep - Atavist
Poisonblack - Driven Ulver - Wars of the Roses Machine Head - Unto the Locust Opeth - Heritage Trivium - In Waves Draconian - A Rose for the Apocalypse Amongst the Deceit - Tribulations of Man Vader - Welcome To The Morbid Reich Arch Enemy - Khaos Legions Evile - Five Serpent's Teeth My Dying Bride - The Barghest O' Whitby Insomnium - One For Sorrow Hypocrisy - Hell Over Sofia (plate so naštete kar tak, brez kakšnega vrstnnega reda in ziher sem kakšno odlično vn spusto) Edited by Mraz - 07.Dec.2011 at 02:36 |
||
Šujo
Paranoid crew Joined: 25.Nov.2007 Status: Offline Points: 3259 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Riot-Immortal soul
|
||
Fuck you and the horse you rode in on
|
||
Preshko
Admin Group Joined: 13.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
In Solitude - The World.The Flesh.The Devil
Portrait - Crimen Laesae Majestatis Divinae
|
||
Madafaka
Groupie Joined: 19.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
The one and only!!!! |
||
Raul artista, siempre Madridista!
|
||
devlin
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Vatican City State Status: Offline Points: 8487 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
AMON AMARTH karkol so že letos izdal HAHA
Edited by devlin - 07.Dec.2011 at 13:33 |
||
Gigo
Senior Member Joined: 17.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1681 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
In Solitude - The World. The Flesh. The Devil.
|
||
Gašper Fatur
Senior Member Joined: 18.Nov.2007 Status: Offline Points: 10933 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jep, št. 1 letos. |
||
FUCK THE WORLD
|
||
Sova
Groupie Joined: 24.Nov.2007 Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Decapitated - Carnival is forever
Exhumed - No guts, all glory Devin Townsend - Deconstruction Krisiun - The great execution Lock Up - Necropolis Transparent The Canyon Observer - Chapter I Machine Head - Unto the locust Mastodon - The hunter Obscura - Omnivium Crowbar - Sever the wicked hand Vader - Welcome to the morbid reich Warbringer - Worlds torn asunder |
||
puzavnar
Senior Member Joined: 18.Nov.2007 Location: Scotland Status: Offline Points: 7706 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
likam tvoj post toj to |
||
taprav desc ma orodje pod streho
http://puzavnar.mybrute.com jst ne spim,jest komiram izjava dneva od gurija now telefon mam.pm me your number bithes |
||
Varggoth
Groupie Joined: 16.Nov.2007 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Shining - VII: Född Förlorare
Ghost - Opus Eponymous Lifelover - Sjukdom Nader Sadek - In The Flesh |
||
grafin
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Status: Offline Points: 6694 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
se strinjam z varggothom (razen nadek sadek morm se poonegat) in dodajam.. pa teli crowbar tut me mikajo..
the devil's blood - the thousandfold epicentre wittr - celestial lineage taake - noregs vaapen opeth - heritage ghost - opus eponymous burzum - fallen mortualia - nebelstern des nichts (sicer iz 2010, ampak sm ga letos ful preposlusala - dan-keb-rudi) |
||
se oprasicujem za oftopik :>
|
||
Ivan
Senior Member Joined: 19.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 2578 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
MORBID ANGEL - ILLUD DIVINUM INSANUS!!!
|
||
DICKLESS TRACY
ERUPTION |
||
alche
Groupie Joined: 01.Oct.2008 Status: Offline Points: 655 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hellcrawler - Wasteland
...zato ker že dolgo nisem tolko preposlušal enega albuma nekega domačega benda... |
||
nothing to live for - nothing to die for
|
||
Real
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 2683 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Demolition Group - Planet starcev
|
||
Nomen est omen.
|
||
Davorin.L.
Senior Member Joined: 23.Dec.2008 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1103 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Torej kratek seznam z
enovrstičnimi utemeljitvami. O teh albumih sem tu ali tam že pisal na veliko in
se mi res ne da več kakšne tople vode ugotavljat. Itak je pregled
pregled, ne pa analiza, torej...
Po vrstnem redu: 1. Liturgy – Aesthethica Tisoč in en razlog zakaj. Že samo intenzivnost kako drek leti v smeri tega albuma, je dovolj da je pridobil mojo neposredno in popolno pozornost. Hipster, gej, karkoli, meni je vseeno, zato se prosim niti ne trudite. Hvala. Cenim. Potem dolgo nič. Ostalo brez kakšnega posebnega vrstnega reda: Helrunar – Sól (Psihoanalitični postapokaliptični glasbeni film.) Opeth – Heritage (Časovni stroj.) Wolves in the Throne Room – Celestial Lineage (Intenzivno spiritualno in primarno... celo za kriterije tega benda.) Lake of Tears – Illwill (Ko zadeti pravljičarji zbolijo za levkemijo in pričnejo igrati nek čuden in ultra groovy punk black metal. Kind of...) Oranssi Pazuzu –
Kosmonument (n/a) Lou Reed & Metallica – Lulu (Glej Liturgy; isti razlog, samo rezultat ni tako... 'svetleč') The Devil's Blood – The Thousandfold Epicentre (Eksces, transgresija, ljubezen in nasilje.) Lifelover- Sjukdom (Ker je le redkokaj tako zabavno kot biti popolnoma zadet, pijan in sfukan na kakšnih gala zabavah. In ta album – se zdi – poudarja točno to razdaljo med 'zunaj' in 'znotraj'. Sploh v oziru do norišnic.)
Edited by Davorin.L. - 11.Dec.2011 at 22:51 |
||
I kill people all day long,
I sing my song, because I'm John Lawman. |
||
Ivan
Senior Member Joined: 19.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 2578 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
@Davorin in Liturgy - GEJ! :D
|
||
DICKLESS TRACY
ERUPTION |
||
Comedian
Newbie Joined: 08.Jun.2010 Location: Slovenia Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Too early? Menda ne...
Kakšne so vaše lestvice oz. izbori? Bom beležil kaj predlagate in updateal ta post. Moji predlogi: Fleshgod Apocalypse - Agony Insomnium - One for sorrow Absu - Abzu |
||
http://soundcloud.com/vonklas/sets/a-faint-dream/
http://www.myspace.com/vonklas |
||
Vrankol
Newbie Joined: 05.Dec.2008 Location: Slovenia Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
direkt iz glave:
Thy Catafalque - Rengeteg (absolutni zmagovalec) Hateful Abandon - Move Nightbringer - Hierophany of the Open Grave Mitochondrion - Parasignosis Negative Plane - Stained Glass Revelations Burzum - Fallen Virus - The Agent That Shapes The Desert Aosoth - III Azarath - Blasphemer's Maledictions The Atlas Moth - An Ache for the Distance Opeth - Heritage Pain of Salvation - Road Salt Two Mastodon - The Hunter ne-metal oz. bolj metal kot vse zgoraj navedeno: Tom Waits - Bad as Me Edited by Vrankol - 13.Dec.2011 at 23:26 |
||
A blig black blug blit the blig black blear and made the blig black blear bleed blood!
|
||
Vargrim
Senior Member Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1158 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
SOLSTAFIR - SVARTIN SANDAR
Primordial - Redemption at the Puritan's Hand Wolves of the Throne Room - Celestial Lineage Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa Vader - Welcome to the Morbid Reich November's Doom - Aphotic Helheim - Heiđindómr ok mótgangr Machine Head - Unto The Locust Helrunar - Sol Falloch - Where Distant Spirits Remain Burzum - Fallen Einherjer - Norron Kraft Shining - VII: Född Förlorare Lantlos - Agape .... se še najde kak album ampak tole je večinoma nardil vtis name. malo razočaran nad ICS Vortexovim albumom, jebatga. Edited by Vargrim - 14.Dec.2011 at 12:58 |
||
blackoutt
Senior Member Joined: 09.Sep.2008 Location: Slovenia Status: Offline Points: 1023 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Chimaira - The Age Of Hell
. . . dolgo nič; letošnje izdaje bendov, ki sem jih (pre)poslušu: Betzefer - Freedom To The Slave Makers Machine Head - Unto The Locust Rammstein - Made In Germany 1995-2011 (predvsem zaradi re-mixov) Pain - You Only Live Twice Slaine - A World Without No Skies Edited by blackoutt - 14.Dec.2011 at 19:45 |
||
Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone |
||
(((OdiumNostrum
Senior Member Joined: 29.Nov.2007 Status: Offline Points: 3115 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lepa lista ...verjetno bo enih 6 komadov od tle tud na moji, katera pa bo mal zamujala, saj imam še ogromno za preposlušat... |
||
mati zemlja
Senior Member Joined: 12.Feb.2008 Location: POJSTLCAIZMAHA Status: Offline Points: 5975 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
totalen off topic je bila ena druga debata, kjer sem tela nekaj napisat (in ne, ne poznam osebno davorina, samo berem in ja, morda tudi falim pri dojemanju, pa kaj cem...) davorin, ti se samo drzi ljudi, ki te spostujejo taksnega kot si in katerim se ne rabis dokazovat Kdo in Kaj si, taksnih, ki te znajo Videti... ps: ce bi ti bilo dejansko vseeno, ne bi cutil potrebe, da to napises, sej wes ;-) pa srecno
aja... pa ful lusno, k si se linke nalepil :) Edited by mati zemlja - 15.Dec.2011 at 09:52 |
||
~ V življenju niso pomembni ljudje, ki ti želijo srečo, ampak tisti, ki te osrečujejo. ~
|
||
doda24
Organizator Joined: 23.Mar.2008 Location: Slovenia Status: Offline Points: 3111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Crow
Groupie Joined: 18.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 802 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ghost -Opus Eponymous
Opeth -Heritage Mastodon -The Hunter Hell -Human Reamins ...to mi iz prve najbolj sedlo |
||
Metal on metal Never will die
Parties and concerts Keep it alive |
||
Mighty Hammer
Senior Member Joined: 27.Nov.2007 Status: Offline Points: 3592 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Plata je čisti US power metal odfuk! Obvezno poslušat! |
||
Into Glory Ride!
|
||
Poli
Senior Member Joined: 29.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 11293 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Definitivno gor uletijo Oranssi Pazuzu pa Morbid Angel... mrbit Immolation EP... pa...? Bo treba se usest pa črto potegnit.
|
||
Zmešnjavca
Newbie Joined: 27.Nov.2008 Location: Slovenia Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
solstafir - svartin sandar
peste noire - l'ordure a l'état pur cynic - carbon-based anatomy |
||
(((OdiumNostrum
Senior Member Joined: 29.Nov.2007 Status: Offline Points: 3115 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
No da vidimo:
Beirut - The Rip Tide (ne metal) Bjork - Biophilia (ne metal) 1.Blut aus Nord - 777 Sect(s)/777 Desanctication Cynic - Carbon Based Anatomy Diftery - Trepa Nation 2.Esoteric - Paragon of Dissonance Gigan - Quasi-Hallucinogenic Sonic Landscapes How to Dress Well - Just Once (ne metal) Loss - Despond Mastodon - The Hunter 3.Mitochondrion - Parasignosis Nightbringer - Hierophany of the Open Grave Numinous - Numinous Origin - Entity Owl - Owl Rex Mundi - IHVH Smohalla - Resilience Svartidaudi - promo 2010/11 Thrall - Vermin to the Earth Ulcerate - The Destroyers of All (hkrati pa tudi največje letošnje razočaranje - jebiga EiF je bilo skoraj nemogoče "dostojno" naslediti) Unexpect - Fables of the Sleepless Empire Virus - The Agent That Shapes the Desert "Honorable mentions": Active Child, Annal Nathrakh, Antediluvian, Aosoth, Azarath, Baring Teeth, Beyond Creation, Bon Iver, Cloudkicker, Cormorant, Dead to a Dying World, Deivos, Dim Mak, Flourishing, Gorod, Gridlink, Khariot, Krallice, Leprous, Leviathan, M83, Near Death Condition, Oranssi Pazuzu, Thy Catafalque...mah seveda sem nekj pozabil...tko da edit: Hate Eternal in Execration Mislim, da mi ni nič ušlo iz glave, saj sem si jih lepo popredalčkal po abecedi n stuff. Edited by Goregrindmadnes - 21.Dec.2011 at 21:31 |
||
Crow
Groupie Joined: 18.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 802 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
How to Dress Well - Just Once ...hvala to pa všečno:)
|
||
Metal on metal Never will die
Parties and concerts Keep it alive |
||
(((OdiumNostrum
Senior Member Joined: 29.Nov.2007 Status: Offline Points: 3115 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
fajn :)...tip je nardil nekaj izjemnega s tem EP-jem ja...sicer pa mi njegove obične neorkestralne izjemno lo-fi zadeve ne ležijo kaj preveč...sicer pa mi zdajšnje poslušanje EP ja vzbuja različne občutke (mal pred tem ko je Breivik udaril na Norveškem sem odkril ta EP, tako da je ta bil soundtrack mojga večurnega dvodnevnega ažurnega spremljanja novičk, branje njegovega almanaha ipd. tko da vsakič ko si ga zdaj navrem me močno asociira na tiste dogodke na Norveškem, kar pa ni ravno fajn )
drugače pa še lahk probaš nekaj podobnega: Active Child - Way Too Fast Active Child - Hanging On Edited by Goregrindmadnes - 21.Dec.2011 at 21:51 |
||
N.J.C.
Groupie Joined: 16.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 575 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Riot - Immortal Soul
Hell - Human Remains Vain - Enough Rope Michael Monroe - Sensory Overdrive The Answer - Revival Bullet - Highway Pirates Sister - Hated Burzum - Fallen Pentagram- Last Rites |
||
TWO IN THE PINK, ONE IN THE STINK!
|
||
Person-man
Organizator Joined: 26.Nov.2007 Location: Isle Of Man Status: Offline Points: 5111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Onslaught
Devin Townsend Project UneXpect Beardfish Opeth Gigan Mastodon Leprous Tom Waits Kamni Primus Ni nekega vrstnega reda tle |
||
Fenriz_D
Groupie Joined: 19.Nov.2007 Location: Ptuj Status: Offline Points: 572 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Morbid Angel-Illud Divinum Insanus, Tsjuder-Legion Helvete .
|
||
cheguevara
Newbie Joined: 28.May.2011 Location: Libya Status: Offline Points: 463 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
keller-spreding evil
|
||
alche
Groupie Joined: 01.Oct.2008 Status: Offline Points: 655 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Edited by alche - 28.Dec.2011 at 13:15 |
||
nothing to live for - nothing to die for
|
||
Crow
Groupie Joined: 18.Nov.2007 Location: Slovenia Status: Offline Points: 802 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
haha vrjamem ja,da ti ni prijetno,če te na Breivik-ovo akcijo asocira :) ja to bom pa ša malo bolj prečikiral,drugače mi pa nekak ta komad "You Won't Need Me Where I'm Goin' " od How To Dress Well iz Love Remains plate najbolj sede |
||
Metal on metal Never will die
Parties and concerts Keep it alive |
||
lord_morthron
Groupie Joined: 14.Nov.2008 Status: Offline Points: 616 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ok, recimo mojih top 8... (vrstni red v osmerici je vsak dan drugačen)
1. The Devils Blood - The Thousandfold Epicentre - Besede so tukej odveč. 2. Ghost - Opus Eponymous - Že dejstvo, da me zadeva izredno spominja na Black Rose, album porine med najboljše izdelke leta. 3. In Solitude - The World, The Flesh, The Devil - Glej #2, namesto Black Rose vstavi Mercyful Fate. 4. Shining - VII: Fodd Forlorare - Samouničenje z motorko na romantični večerji. 5. Taake - Noregs Vaapen - Po dolgem času spet Taake izdelek vreden vse hvale. Banjo FTW! 6. Lou Reed & Metallica - Lulu - Because fuck you, that's why! 7. Morbid Angel - Illud Divinum Insanus - glej #6 8. Liturgy - Aesthetica - Tr00, KVLT, necro, jebite si mater, ta album je fenomenalen. Eksperiment uspel -------------------------------------------------------------- Albumi ki ne sodijo ravno med zgornje, so pa definitivno vredni omembe: (no particular order) Anaal Nathrakh - Passion Absu - Abzu Marduk - Iron Dawn EP Root - Heritage Of Satan Wolves In The Throne Room - Celestial Lineage Cynic - Carbon Based Anathomy Opeth - Heritage (bi bil tam zgoraj, če mi stari Opeth ne bi bili tako pri srcu) Če potegnemo črto bi blo lahko precej slabše, je pa res, da so straight-forward izdaje letos (vsaj po mojih kriterijih) gladko pušnile proti drugačnim/eksperimentalnim/krneki/neo-occult-hippie/dajmo-metat-gnile-paradižnike-v-to-plato albumom. |
||
Post Reply | Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |