![]() |
IBANEZ JS100 |
Post Reply
|
| Author | |
A.L.I.
Newbie
Joined: 08.Jan.2012 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: IBANEZ JS100Posted: 08.Jan.2012 at 18:13 |
|
prodam 1 leto staro omenjeno kitaro, kupljena v lastra paganiniju, črne barve
prodajam zgolj ker z težkim srcem gledam kako leži neigrana :),zraven je še torba in leder pas.kar se tiče cene se da še kaj zmenit-580eu za dodatne info zs |
|
![]() |
|
A.L.I.
Newbie
Joined: 08.Jan.2012 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 17.Jan.2012 at 16:39 |
|
še aktualno
|
|
![]() |
|
A.L.I.
Newbie
Joined: 08.Jan.2012 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 18.Feb.2012 at 15:51 |
|
nižam na ceno 530eu
|
|
![]() |
|
A.L.I.
Newbie
Joined: 08.Jan.2012 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 09.Mar.2012 at 17:59 |
|
u poštev pride tudi menjava za kakšno elektro-akustično kitaro
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |