Print Page | Close Window

Northern Lights Festival

Printed From: Paranoid Metal Webzine
Category: Festivali
Forum Name: Tuji festivali
Forum Description: tema za tuje festivale
URL: https://forum.paranoid-zine.com/forum_posts.asp?TID=1975
Printed Date: 09.Oct.2026 at 22:50
Software Version: Web Wiz Forums 12.08 - https://www.webwizforums.com


Topic: Northern Lights Festival
Posted By: Davorin.L.
Subject: Northern Lights Festival
Date Posted: 08.Jun.2009 at 20:49
Lep podav!

Zanima me če kdo misli na tole it.
http://www.northern-lights-festival.com/en.news.php
Manegarm, Ragnarok in Nargaroth!!!!

Hvala.


-------------
I kill people all day long,
I sing my song,
because I'm John Lawman.



Replies:
Posted By: Tyrant
Date Posted: 09.Jun.2009 at 00:04

 

 

ABROGATION (GER)

abrogation http://www.myspace.com/abrogation - www.myspace.com/abrogation
http://www.abrogation.de/ - www.abrogation.de

abrogation

AEVERON (GER)

aeveron http://www.myspace.com/aeveron - www.myspace.com/aeveron
http://www.aeveron.com/ - www.aeveron.com

aeveron

AHNENGRAB (GER)

ahnengrab http://www.myspace.com/ahnengrab - www.myspace.com/ahnengrab

ahnengrab

ANDRAS (GER)

andras http://www.myspace.com/andraserzgebirge - www.myspace.com/andraserzgebirge
http://www.andras.de.vu/ - www.andras.de.vu/

andras

ATRATUS (AUT)

atratus http://www.myspace.com/atratusmetal - www.myspace.com/atratusmetal

atratus

AZAHEL’S FORTRESS (AUT)

azahels_fortress http://www.myspace.com/azahelsfortress - www.myspace.com/azahelsfortress
http://www.%20azahelsfortress.at.tt/ - www. azahelsfortress.at.tt

azahels_fortress

CTULU (GER)

ctulu http://www.myspace.com/ctuluband - www.myspace.com/ctuluband
http://www.ctulu.de/ - www.ctulu.de

ctulu

DRAUGR (ITA)

draugr http://www.myspace.com/furorepagano - www.myspace.com/furorepagano

draugr

FINSTERFORST (GER)

finsterforst http://www.myspace.com/finsterforst - www.myspace.com/finsterforst
http://www.finsterforst.de/ - www.finsterforst.de

finsterforst

HANDFUL OF HATE (ITA)

handful http://www.myspace.com/handfulofhate - www.myspace.com/handfulofhate
http://www.handfulofhate.com/ - www.handfulofhate.com

hoh

HEATHEN FORAY (AUT)

heathen%20foray http://www.myspace.com/heathenforaymetal - www.myspace.com/heathenforaymetal
http://www.heathenforay.com/ - www.heathenforay.com

heathenforay

KROMLEK (GER)

kromlek http://www.myspace.com/kromlek - www.myspace.com/kromlek
http://www.bollwerk-kromlek.de/ - www.bollwerk-kromlek.de

kromlek

MANEGARM (SWE)

manegarm http://www.myspace.com/manegarm - www.myspace.com/manegarm
http://www.manegarm.com/ - www.manegarm.com

manegarm

Eclusive festival gig in Austria!


MINAS MORGUL (GER)

minas http://www.myspace.com/minasmorgulorg - www.myspace.com/minasmorgulorg
http://www.minasmorgul.org/ - www.minasmorgul.org

minas

NARGAROTH (GER)

nargaroth http://www.naragroth.de/ - www.nargaroth.de

nargaroth

NOGROTH (GER)

nogroth http://www.myspace.com/nogroth - www.myspace.com/nogroth
http://www.nogroth.de.vu/ - www.nogroth.de.vu

nogroth

NORTHLAND (ESP)

northland http://www.myspace.com/northlandmetal - www.myspace.com/northlandmetal

northland

OBSCURITY (GER)

obscurity http://www.myspace.com/obscuritybergischland - www.myspace.com/obscuritybergischland
http://www.obscurity-online.de/ - www.obscurity-online.de

obscurity

PANYCHIDA (CZ)

panychida http://www.myspace.com/panychida - www.myspace.com/panychida
http://www.panychida.com/ - www.panychida.com

panychida

RAGNAROK (NOR)

ragnarok http://www.myspace.com/ragnarok - www.myspace.com/ragnarok
http://www.ragnarokhorde.com/ - www.ragnarokhorde.com

ragnarok

One and only show in Europe for 2009!


SLARTIBARTFASS (GER)

slartibartfass http://www.myspace.com/slartibartfassmusik - www.myspace.com/slartibartfassmusik
http://www.slartibartfass-musik.de/ - www.slartibartfass-musik.de

Slarti_logo

STRYDEGOR (GER)

strydegor http://www.myspace.com/strydegor - www.myspace.com/strydegor
http://www.strydegor.com/ - www.strydegor.com

strydegor
R.I.P. SLAVA GIEBEL 13.02.1989 - 23.05.2009

THORONDIR (GER)

thorondir http://www.myspace.com/thorondirmusic - www.myspace.com/thorondirmusic
http://www.thorondir.de/ - www.thorondir.de

thorondir

TRIMONIUM (GER)

trimonium http://www.myspace.com/trimonium - www.myspace.com/trimonium
http://www.trimonium.net/ - www.trimonium.net

trimonium

VESNA (CZ)

vesna http://www.myspace.com/adulterycz - www.myspace.com/adulterycz
http://www.vesna-cz.com/ - www.vesna-cz.com

vesna
 
 
res dobr to zgleda!
 
Festivalticket: € 42,- (presale) / € 46,- (doors)
Friday-Ticket: € 25,- (presale) / € 29,- (doors)
Saturday-Ticket: € 30,- (presale) / € 34,- (doors)
 


-------------
To err is human..to arr is pirate. mjau


Posted By: Šujo
Date Posted: 09.Jun.2009 at 12:43
ok, ne mi zamert blekmetalci, ampak ko sm prebral tela imena in vidu te slike so mi solze smeha začele lit po frisu....hahahahaha  tok mečev še v himenu ni :D

-------------
Fuck you and the horse you rode in on


Posted By: Davorin.L.
Date Posted: 09.Jun.2009 at 12:57
sej to je bolj folk fest kot black
Je pa nargaroth. Za to se gre sploh :)



-------------
I kill people all day long,
I sing my song,
because I'm John Lawman.


Posted By: Pero
Date Posted: 09.Jun.2009 at 14:28
Originally posted by Šujo Šujo wrote:

ok, ne mi zamert blekmetalci, ampak ko sm prebral tela imena in vidu te slike so mi solze smeha začele lit po frisu....hahahahaha  tok mečev še v himenu ni :D

+1


SLARTIBARTFASS ga zmagajo :)


Posted By: Davorin.L.
Date Posted: 09.Jun.2009 at 17:37
Pa Nogroth tud :)

-------------
I kill people all day long,
I sing my song,
because I'm John Lawman.



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.08 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2026 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net