Print Page | Close Window

Big Bad Wolf (speed/heavy)

Printed From: Paranoid Metal Webzine
Category: Bandi
Forum Name: Slovenska scena
Forum Description: Debata o domači sceni in bandih
URL: https://forum.paranoid-zine.com/forum_posts.asp?TID=9351
Printed Date: 09.Oct.2026 at 23:12
Software Version: Web Wiz Forums 12.08 - https://www.webwizforums.com


Topic: Big Bad Wolf (speed/heavy)
Posted By: Grrrrr
Subject: Big Bad Wolf (speed/heavy)
Date Posted: 25.Feb.2018 at 19:52
Big Bad Wolf smo izdali dolgometražni album Outrage of Modesty
Muzika je dost raznolika. Neka mešanica speed/heavy metala. Mamo tud nekaj počasnejših komadov z vplivi Groove metala.

Album že lahko poslušate na Bandcamp:  https://bigbadwolfmetal.bandcamp.com/releases" rel="nofollow - https://bigbadwolfmetal.bandcamp.com/releases
Al pa na YT: 

Na voljo je tud že v vseh spletnih štacunah Google Music, iTunes, Spotify, Deezer itd...
Fizične kopije bodo na voljo do konca Februarja.

Skratka...poslušajte in, če vam je všeč bomo veseli supporta Headbang

FB:  http://www.facebook.com/bigbadwolfmetal/" rel="nofollow - https://www.facebook.com/bigbadwolfmetal/

Komadi:
1.  Dingo Fever
2. Bow To Your King
3. Ocean of Madness
4. Cider Hammer
5. Punisher
6. Faith No More
7. Release the Spiders
8. Rattlesnake
9. Rock'n Roll Love
10. Belgrade 41
11. Big Bad Wolf
12. Colours of the Night



-------------
Your highness, when I said that you are like a stream of bat's piss, I only mean that you shine out like a shaft of gold when all around it is dark



Replies:
Posted By: Grrrrr
Date Posted: 25.Feb.2018 at 19:55
Release Party bo 15.3.2018 v Kadilnici of Death.
Support: Mindwalk (Madzarska) in Sky Eye (Ljubljana)

Se bomo potrudili, da bo nekaj posebnega in skratka...rokenrol Tongue

FB Event:  http://www.facebook.com/events/1345236342254597/" rel="nofollow - https://www.facebook.com/events/1345236342254597/



-------------
Your highness, when I said that you are like a stream of bat's piss, I only mean that you shine out like a shaft of gold when all around it is dark


Posted By: Grrrrr
Date Posted: 04.May.2018 at 10:58
Recenzija albuma Outrage of Modesty s strani konkurenčnega webzina :-)

http://www.rockline.si/podrobnosti-recenzije/outrage-of-modesty-13309" rel="nofollow - http://www.rockline.si/podrobnosti-recenzije/outrage-of-modesty-13309


-------------
Your highness, when I said that you are like a stream of bat's piss, I only mean that you shine out like a shaft of gold when all around it is dark


Posted By: Grrrrr
Date Posted: 25.May.2018 at 09:52
Hvala Paranoidu za recenzijo:

http://www.paranoid-zine.com/recenzije/big-bad-wolf-outrage-of-modesty" rel="nofollow - http://www.paranoid-zine.com/recenzije/big-bad-wolf-outrage-of-modesty

-------------
Your highness, when I said that you are like a stream of bat's piss, I only mean that you shine out like a shaft of gold when all around it is dark



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.08 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2026 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net