Paranoid Metal Webzine Homepage
Forum Home Forum Home > Ostalo > Ostalo
  New Posts New Posts RSS Feed - Igre (PC itd.)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Igre (PC itd.)

 Post Reply Post Reply Page  <1 414243
Author
Message
Gmajnar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14.Feb.2014
Status: Offline
Points: 1332
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gmajnar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01.Apr.2020 at 18:21
Zadnje par dni sm večkrat užival v telih starih fajtrskih igrcah:

DARKSTALKERS - The Night Warriors (Playstation 1996) - noro dobr špil s ful hudimi in zabavnimi karakterji. Zmer se ful zabavam in smejim, ko opazujem te karakterje in njihove gibe/udarce + njihov govor in muska v ozadju - vse je zakon Cool


DARKSTALKERS 3 (Playstation 1998) - še več zabavnih karakterjev na izbiro in spet vse odlično narjen. To je bla zlata doba Capcom-ovih igrc Approve


SAMURAI SHODOWN 3 - Blades Of Blood  (Playstation 1997) - ena najbolšh fajtrskih serij izpod rok legendarnih SNK (glavna konkurenca Capcom-u na arkadah v 90ih). Teli Samurai Shodown špili so tok brutalni in zabavni obenem Cool Sprajti od karakterjev so ful noro narisani / muska je popolna za nardit to samurajsko atmosfero / na karakterje se je zlo lahko navezat, ker so res ful simpatični ... in še in še bi se dal pisat Approve Je pa ta špil in ostali v tej seriji zlo zajeban in brez milosti, ko začneš višat težavnostno stopnjo Evil Smile


Back to Top
rožica View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24.Nov.2007
Status: Offline
Points: 3339
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rožica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01.Apr.2020 at 20:55
Originally posted by Lunik Lunik wrote:

Drugač pa.. THIEF!!! Ej, ta špil je menda ene 10 ljudi v SLO nabavlo takrat konc 90-ih, res ni šel v promet, nikakor ne. Možno da sem bil sam sploh prvi, ker sem res vsak dan najedal v takratnem Goblinu na Rimski, če so ga že dobili in ko je končno prišel sem skoraj šprintal ponj. Evo, to ti je ena od prvoosebnic, kjer niti slučajno nisi nek Rambo wannabe, pa hkrati vseeno udrihaš. Pa to ne z minigunom ali raketometalcem. O ne, z mečem in lokom, najraje pa po betici s krepelcem kresneš nekoga odzadaj, obenem pa še paziš da te ne zaznajo in se skrivaš po sencah. Ob vsem tem zmore špil dodat grozljive elemente (Ko sem prvič to igral, sem bil na začetku srednje šole sam doma, čista tema zunaj, zvočniki na glas, pa rinem v rudnik in od nekje nekej zamomlja, pol me je pa zombi okol kepe.. Skor sem infarkt fasal. Big smile)
Škoda da nadaljevanji (sploh trojka) nista dosledno ohranili tistega pristnega vzdušja, ampak gre vseeno za fajn igri. Za moj okus samo malo preveč neke sorte steam punka vmešanega v obe, enica je pa ravno prav fantasy, pa ravno prav steam punk napredna. Smile



Se strinjam 100% ...  prvi Thief je daleč najboljši, praktično perfekten špil in en izmed najboljših produktov časa, v katerem ciljna publika industrije iger še niso bili otroci. Je plod dela izjemnega teama artistov in inženirjev. Že samo kar so dosegli po zvočni plati je še danes izjemno, za tiste čase pa fantastika. Soundtrack je še danes perfekcija, improvizacije, da so pa s takratno tehnologijo/omejitvami spravili skupaj pa je zgodba zase ... Level dizajn bolje da sploh ne govorim ... koncept igranja: igralnosti enke in dvojke z vso svobodo, ki jo imaš, in obenem s tako prepričljivimi in naravnimi stealth mehanikami, ni menda do danes uspel ponovit noben mainstream špil!

Splošno znano je tudi, da so ogromno navdiha potegnili iz literature, filmov ... znana pa je tudi anekdota, da je en izmed lead ljudi šel na nekajtedenski dopust v evropo, pofotkal cel kup srednjeveških zgradb in prinesel nazaj, da so uporabili za navdih.

Rezultat je atmosfera, ki ji ni para. 

Dvojka je za moje pojme OK, če bi Looking Glass ekipa takrat dobila več časa, bi jo najbrž spolirali do enake perfekcijo kot 1ko. Se pa strinjam, da je steampunk okolje v dvojki malce manj privlačno od bolj čist srednjeveške mističnosti v enki (kamen in trohneči les vsepovsod ... The Haunted Cathedral!).




Edited by rožica - 01.Apr.2020 at 20:56
All matter in the universe is destined to become the scrap heap of history.

It’s called the 2nd Law.
Back to Top
Lunik View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16.Nov.2007
Location: Slovenia
Status: Offline
Points: 1986
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lunik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Yesterday at 05:57
Uh, ko gledam tele SNK naslove se tudi vrne marsikateri utrinek iz mladosti. Smile
Nasploh so znali delat kultne klasike, pa če gre z začetne Fatal Fury špile, nadaljevanja King of Fighters, tele gori navedene (sploh Samurai Shodown!) al pa še kaj novejšega.. V vsakem primeru lepo izpopolnjen borilni sistem, ki pa ga sam nikoli nisem do perfekcije osvojil. Res je nekaj popolnoma drugega igrat SNK naslove al pa Capcom naslove. Slednji mi precej bolj ležijo, tu nimam kaj. O SNK vs. Capcom seriji pa ne bi zdaj začenjal.. Big smile


@Rožica: Ja, Thief je res nek biser, ki je nekaj podobnega kot ultra napredna glasba - množice ne bo dosegel kar tako, v bistvu je sploh ne bo, ampak tiste posameznike, ki pa očara, jih pa očara do skrajnosti. Res, kot praviš - takrat v drugi polovici 90-ih, s tistim kar so imeli na voljo, spacat tak končni rezultat.. Kapo dol! Clap

BTW, modding community je dosedaj splavila kar nekaj izboljšav, tako da se da igrat v HD (Tools of the Trade mod), pa z različnimi nadgradnjami (THI4F: The Dark Project) .. No najbolj v oči bode pa zastonjski izdelek, ki je dobesedno 'neuradni remake' imenovan The Dark Mod. Definitivno si zasluži pozornost in vsa čast avtorjem, da so uspeli kot freeware spravit nekaj takega skupaj. Thumbs Up
http://www.thedarkmod.com/main/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 414243
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,203 seconds.