Paranoid Metal Webzine Homepage
Forum Home Forum Home > Festivali > Tuji festivali
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Metaldays 2022 - Hrvaška

Post Reply Post Reply
Author

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Khan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Metaldays 2022 - Hrvaška
    Posted: 13.Feb.2021 at 10:03
Sedaj je uradno, da MD 2022 ne bo potekal v Sloveniji, temveč pri naših južnih sosedih.

Boban je v Facebook post prilepil sliko nadomestne lokacije. Če se ne motim gre za Robinson Camping pri kraju Primišlje. Na tej lokaciji poteka tudi psytrance festival Memento Demento. Lokacija je 50 km od Plitvičkih jezer in več kot več kot 20 km od najbližjih vasic z infrastrukturo (Slunj, Tunj in Josipdol):

Kakšna so vaša mnenja? Ima kdo izkušnje s to lokacijo? Meni se zdi nekako "in the middle of nowhere".

Delim še Bobanovo razlago glede potrebe po selitvi festivala na novo lokacijo:

I must say that I understand all of you that say MetalDays is Slovenian festival and it belongs at Sotocje.
I am sorry, I just do not share same opinion as you.
There are some things that we have to consider and think about realistically;
Let us start with the fact that we move the festival only because we have no other option. Not in Tolmin and not in Slovenia.
Locations that we found in Slovenia and thought that it could be great place to move the festival just did not wanted us. In some cases Politicians wanted us but inhabitants did not, in other was other way around.
So we started to look in Austria, Italy and Croatia. We found in every country locations that were great, but the one in Croatia is just out of this world and the decision was easy.
Next thing is that politicians did not think about our festival back then when they planed the road there.
They had other plans and festival was not that important I guess. I can't say 100% how it was as I wasn't there. I can just assume.
With the time we expanded and bought Punk Rock Holiday festival, founded Motorcity festival and Tmin Rock festival and also promoted Overjam Reggae festival 2017-2019.
I think that with our work, the town has profited financial-wise, and promotion-wise. It seems that it isn't enough and that the road is of bigger importance.
Again, I am not living in Tolmin and I can't say if the town need this road or not.
As for the people of Tolmin, they had possibility to vote against the street 10 years ago...but they didn't.
The impact that festivals have, can be found here https://www.facebook.com/.../raziskava.../1360176937453832/
It is in Slovene, but you can use google translate.
By the way I'm not part of any of those festivals anymore to be able to fully concentrate on MetalDays and Headbanger's Holiday.
And the most important part of the story...the road;
As you know it will divide festival area in two parts going directly through the camp, slightly more on the side towards the city.
We had two meetings with authorities and I can easily say we did not move much forward.
You have to understand that road takes 30% of our camp away from us. Our camp is already packed now, and there is no accomodation free in the area. So, that means 30% of our visitors have no place to stay.
Yes, one can say "make festival smaller". Of course we can do that...but why shall we?
So, we asked them to close the road for two weeks so we can stage the festival but the answer was no. Our idea was to use the road as Parking space so this 30% of the visitors could fit into the camp if we move cars to the road.
It was not something they were up to.
They offered to close the road just few days before the festival start, so we can have the production done, and then the road would be opened during the festival time.
Hm...our question was, ok, what happens if some tired truck driver falls asleep, drive off the road into the camp and kill people that have tents next to the road.
Their answer was "this is your problem and your responsibility".
This was the moment where I decided to move MetalDays to the new location.
These are three main points and crucial for the whole story, and I hope you can now better understand what is behind that decision to move the festival.
There are countless other small issues that I would really expect not to have them after all those years, but we just moving nowhere, and not by my fault.
Enjoy your weekend.
*MetalDays 2021 shall happen in Tolmin as planed.
**Tickets 2020 are vaild for 2021
***All informations about new location will be available in due time.

Edited by Khan - 13.Feb.2021 at 10:07
Thus I have spoken.
majden View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote majden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13.Feb.2021 at 18:23
Ja sem videl na Facebooku in me ne čudi, da se je že lotil kampanje. Povzetek Bobanovega govoričenja...v treh sosednjih državah je iskal lokacijo ij ..pej začuda lih Hrvaška..nč narobe. Bodo spoznavali lepote nacionalnega parka. Sem pogledal lokacijo ...res lepo.. kako bo spravil tam 12000 ljudi mi ni jasno...pa tudi kje je plac za kampiranje...avti...trgovine...ne vem. Vse je biznis in Boban ima vse pravice. Kolko festivalov je že zagnal na Hrvaškem...za eno leto...pa je vse propadlo. Je pa v njegovem zapisu le njegova resnica...bi hotel slišat tudi drugo stran zakaj se je odpovedala vsemu temu. Ker obvoznica ...mislim da bi se dalo vse zmenit samo na nobeni strani ni prave volje
no limits
Dejan View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dejan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14.Feb.2021 at 08:48
Ta lokacija bo marsikomu omogočala, da med klasičnim dopustom na morju skoči še na izbran koncert priljubljene zasedbe. ni slabo!
Mi je pa seveda žal, da naj bo to pomenilo resnično slovo od Slovenije.
frogstomp View Drop Down

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote frogstomp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14.Feb.2021 at 10:08
Originally posted by majden majden wrote:

Ja sem videl na Facebooku in me ne čudi, da se je že lotil kampanje. Povzetek Bobanovega govoričenja...v treh sosednjih državah je iskal lokacijo ij ..pej začuda lih Hrvaška..nč narobe. Bodo spoznavali lepote nacionalnega parka. Sem pogledal lokacijo ...res lepo.. kako bo spravil tam 12000 ljudi mi ni jasno...pa tudi kje je plac za kampiranje...avti...trgovine...ne vem. Vse je biznis in Boban ima vse pravice. Kolko festivalov je že zagnal na Hrvaškem...za eno leto...pa je vse propadlo. Je pa v njegovem zapisu le njegova resnica...bi hotel slišat tudi drugo stran zakaj se je odpovedala vsemu temu. Ker obvoznica ...mislim da bi se dalo vse zmenit samo na nobeni strani ni prave volje

Zakaj govoričenje? Druga stran bi lahko šla na zagovor na zatožno klop ja. Pogajal so se verjetno kr trdo. Kdo se nebi, če ti preti konec festivala, ki ga delaš 10+ let? No, cesta bo šla še vedno po isti trasi kot je blo mišljeno. Una zgodba s spečim tovornjakarjem pa res... povzame bistvo slovenske politike. Metaldays je plačeval festivalsko takso (?!), še študijo ekonomskih in drugih impaktov na regijo so jim častili. Ni pomagal. Cesta bo. Ve se kdo je tu agresor in kdo se ni premaknil od svojega plana. 

Res, najrajš bi prosil za spisek imen, ki so podpisana pod telim projektom cesta, pa šel mal fasade posprejat. Znatnemu procentu domačih in tujih metaljubov so uzel nekaj svetega, pol nej pa mal barvajo stene vsak konec poletja, sej verjetno so s tem dealom dost zaslužil. 

Kakšna škoda res. 
Kakorkoli, z Bobanom sm se zapletu v daljšo debato okoli imena... men je kr všeč to, da se mu da z nami obiskovalci pregovarjat v A4 formatu blokov teksta. Dobr artikuliran tip. Ima eno svojo vizijo, ki bi znala marsikaj postaviti na kocko (veganske scene)... ampak je prpravljen to zagovarjat do zadnjega, in argumenti niso površni. To zelo spoštujem. 

Uglavnem kakorkoli, upam da festivalu rata. Nevem če se še zavedamo dost dobr kaj vse smo zgubil v letošnjem letu. Js sm bil na vseh campih/daysih in je tole kr udarc.

Edited by frogstomp - 14.Feb.2021 at 10:08
Speadge View Drop Down

dežurni aktivist

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Speadge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14.Feb.2021 at 11:59
Meni se zdi Bobanova napoved o 12.000 obiskovalcih krepko preoptimistična. No, vsaj prva leta. 
Primišlje sicer že gosti/je gostilo festival (Momento Demento Festival) z DJ-ji (ki za razliko bandov običajno ne pridejo ravno s šleperji in privat avtobusi) in max številom 6000 obiskovalcev, vendar je bilo to v glavnem domače občinstvo, medtem ko v primeru MDja, najbrž ne bo mogel računati zgolj na domačine in enodnevne obiskovalce. 

Ta kraj je praktično kilometre in kilometre brez vsakršne infrastrukture, za predstavo, kamp stoji na izviru vode, kamor tistih par vaščanov v bližnji vasici (beri: par starih hiš) brez vodovoda hodi zajemati vodo. 
Si predstavljate električni mrk takole bogu iza ledjama, pod odrom pa 5k ljudi? Ni to Tolmin ...
Da niti ne omenjam tiste ozke ceste, ki jo poleti obiskovalci Plitvic zabijejo s camperji, najbližje in edine trgovinice 18km stran, razdrobljenih mini kamp placev, nastanitev bandov, njihovih šleperjev ... 

No najbrž je že razmislil, ima neko vizijo, pa marsikaj tega se bo še pojavilo, pa malce zna tudi prilagoditi, zmanjšati, skrajšati in zapakirati v celofan "ekskluzivnosti in butičnosti", itd, se mu zna pa še preklemansko kolcati po Tolminu. 
Pa ni mišljeno škodoželjno, v končni fazi je to še vedno posel in če mu uspe, ja, seveda, zakaj pa ne, se mi pa zdi, da tudi v Sloveniji še ni rekel zadnje oz. po tehtnem premisleku bo najbrž vseeno pogačo raje odrezal sebi kot pa pustil odprto nišo, ki bi jo znal izkoristiti kdo drugi.
P l a c e h o l d e r
Speadge View Drop Down

dežurni aktivist

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Speadge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14.Feb.2021 at 12:08
Update. 

(za predlogo je uporabljen mislim da zemljevid Momento Demento Festivala)

Quote For better understning I have posted the festival map of a festival that is held on same location. 
MetalDays will be set slightly diffent, but not much. 
Field marked with red is area that will be rebuild for MetalDays main stage. 
Field marked with yellow is area that will be rebuild for additional camp.
There is another camp area that is not visible on this photo. 
Festival area is accesible via regional roads that can be compared to the roads you use to get to Tolmin. 
There is really no need to be worry about that.
Vir: Boban @ FB
P l a c e h o l d e r
 Post Reply Post Reply